mini boekje

Zaterdag 15 februari was er weer een SNNoepdag (Speciale Noord Nederlandse Online Eendaagse Party) op het SNN-forum. Er kwamen de gehele dag diverse opdrachten voorbij. Ik heb dit mini drieluik boekje gemaakt. 

  





 


Ik ga nog wat leuke foto's van ons gezin uitzoeken en inplakken. Dan aan mijn dochter geven die op kamers woont. Op deze manier heeft zij een stukje van ons toch altijd bij zich.

Bedankt voor het komen kijken op mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes Jeanette


8 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden! Ik wil m ook nog gaan maken (maar heb eerst nog duizend andere dingen die ik moet doen geloof ik ;) ) Vind het zo'n superleuk bummetje!
    Groetjes en fijne zondag verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig albumpje, erg leuk ontwerp ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend mooi album heb je ervan gemaakt
    en leuk om er meteen die kantjes in te verwerken.
    Ziet er super uit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk boekje is dat geworden Jeanette, leuk om als cadeau aan je dochter te geven. Mooi papier heb je trouwens gebruikt,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je er weer een plaatje van gemaakt en wat leuk om het straks met foto's aan je dochter te geven. Groetjes Oeneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi geworden, mooie kleuren, leuk die labels en het kant!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi geworden Jeanette. En super om hem straks aan je dochter te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw jou berichtje is 3 x gepost Jane, in ga er 2 verwijderen.

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette