Happy Harlequin kaarten.

De happy harlequin mal + stempel set had ik al enige tijd in mijn bezit. Maar was er op mijn manier nog niet aan toegekomen om hier iets leuks mee te gaan maken. Vandaag hiermee aan het freubelen geweest en zie hieronder het resultaat.




Zoals jullie zien is de basis (randpons + harlequin vormen en gekleurd twine) op alle 3 kaarten  verwekt, maar op een andere manier. Multifunctioneel en heel erg leuk om mee te werken.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden,  bedankt voor kijken op mijn blog en hopelijk tot een volgende keer.

Groetjes Jeanette

4 opmerkingen:

  1. leuke kaarten zijn het geworden hoor, lekkere frisse kleuren,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaarten super leuk en vooral de eerste met de bloem, maar de andere twee vind ik ook heel mooi.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijke kaartjes, ik moest eerst even heel diep nadenken wat ook alweer happy harlequin is. Maar nu weet ik het weer. De bovenste is mijn favoriet maar de andere drie mogen er ook zijn. Fijne avond nog en groetjes, Oeneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kleuren heb je gebruikt voor de harlequins. Vrolijke kaartjes zijn het geworden.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette