Z Fold Card

Op het forum hebben we elke maand (maart) een verrassings uitdaging. Deze maand moest je al je benodigde materialen uit je eigen scrap voorraad halen. Je geeft nummertjes door en krijgt dan te horen welke materialen bij die nummertjes horen. Ik had deze keer gekozen voor kleur nr. 2 (licht groen), soort kaart nr. 6 (z fold card) en te gebruiken nr. 4 (brads). Nu had ik geen idee wat een z fold card was dus dat moest worden opgezocht op google.  

Als basis heb een stuk cardstock gesneden van 28 cm bij 13 cm in de kleur donker groen. Op 7 en 14 cm rillen en vervolgens vouwen. Nu heb je een Z fold card. 

Z Fold Card
Verder ben ik met wit card stock en design papier ( blokje van 15x15 van kruidvat) verder gegaan. 

Voorkant kaart
Magnolia meisje, houten muurtje en bloemen ingekleurd met  derwent soft kleur potloden.  Het witte hekje heb ik een keer ontvangen in een verjaardagsrakje. Het gras is "de ijspegel rand" van Marianne design creatable. 






De uitdaging was een kaart maken in een d3 tafereeltje. Je mag alles gebruiken wat je wilt als de hoofdkleur en de toevoegingen maar ruim aanwezig zijn. Volgens mij is dit goed gelukt?










2 opmerkingen:

  1. Goed geslaagd Jeanette, alles van de uitdaging zit erin! Leuk model!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit Jeanette en zo moeilijk is het gelukkig niet. Leuk met die strikjes ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette