envelop met diamant venster

Van dutch doobadoo heb ik de envelop art square with diamand mal. Van deze mal de volgende envelop kaart  gemaakt voor de dochter van mijn zus die straks 16 wordt.


Het papier wat ik heb gebruikt komt van papermania "happy birthday to you". De bloemen van een mal van marianne design en deze heb ik gestanst op dun papier wat dient voor opvulling van verzenddozen. De bloemen met de mini mister nat gemaakt en verkreukeld en vervolgens met de heattool gedroogd.
 

Het geheel bestaat uit 2 lossen onderdelen een envelop en een kaart. Ben heel erg benieuwd wat de reactie is van mijn nichtje? Bedankt voor het langskomen op mijn blog en voor de vele reacties op mijn vorige post.

Groetjes Jeanette

4 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart in envelop, erg mooi dat venster en hoe alles perfect bij elkaar past!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vrolijk en leuke kaart Jeanette en deze zal je nichtje vast heel mooi vinden. Leuk die bloemen zo.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een super leuk kaartje, heel apart met die envelop met een venster

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk en origineel verjaardagskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette