vouw kaart

Ooo wat erg, ik zie dat mijn laatste berichtje al van oktober is maar dat betekent niet dat ik niet scrap. Ik kom er gewoon niet aan toe om het op mijn blog te zetten (grr).

Dit leuke vouw kaartdoosje waarin vakjes zijn gemaakt voor merci reepjes en theezakjes, gevonden op de site van Noor Design, hier kun ook  het patroon te vinden.






Het leuke design papier wat ik hiervoor heb gebruikt is van Pebbles de "happy day" collection. De mal van de koffie/thee beker is van memory box en past heel erg goed bij het design papier.



Met het strikje maak je het pakketje open en zie je de theezakjes en merci chocolaatjes. Al met al een leuk projectje om aan te werken en ben blij met het resultaat.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en bedankt voor  het langskomen en de lieve berichtjes.

Groetjes Jeanette

1 opmerking:

  1. Dit ie een heel mooi cadeautje Jeanette en de ontvangster zal dit ook heel leuk vinden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette