schut kaart

Gisteren weer heerlijk met een scrap vriendin aan het scrappen geweest! Dit keer hebben we een schutkaart  gemaakt die ik heb gezien op  you tube.



Het lijkt lastig maar als je de stappen goed volgt valt het best wel mee. Ik heb het papier gebruikt van Papermania "birthday to you" heerlijk bont. In het schut gedeelte zitten bij mij wierbertjes in 2 kleuren groen en glitterzand in de kleuren paars en groen, wat verschuift als je met de kaart schut.

                     

Al met al weer een geslaagde dag!

Bedankt voor het langskomen op mijn blog en tot een volgende keer.


3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze, ik hou erg van schudkaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een leuke schudkaart Jeanette, Grappig die spetterstempeltjes erachter en zo'n vrolijk papiertje ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! De wierbetjes maken het helemaal vrolijk. Vind de stikjes aan de onderkant ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette