Bloempotten pimpen.

Ik wou wel weer eens even iets anders in mijn vensterbank hebben en wat ik eigenlijk wou kon ik niet vinden. Nou dan is het simpel, ik heb een 2 oude potten gepakt die qua kleur niet meer in mijn interieur passen en die gepimpt.

 

De bloempotten voorzichtig opgeschuurd en daarna met 6 lagen gesso behandeld. Vervolgens spuit lak erop gespoten zodat ze glad en afgewerkt zijn. 



Langs de bovenkant van de bloempot eerst een rand jute geplakt, breed kant eroverheen en vervolgens met dik touw een strik in het midden gemaakt.



En op deze manier heb ik de  bloempotten in de vensterbank staan die ik graag wou. 

Groetjes Jeanette

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het supermooi geworden.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooi heb je de oude potten omgetoverd.
    erg leuk met dat jute en kant erbij.
    Zo is het weer een lust voor het oog.
    Toppie Jeanette.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een metamorfose!! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh dit is gaaf zeg. Ga het misschien ook proberen, genoeg oude bloempotten. Dankjewel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeanette, dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog. Ik kom gelijk ook even bij jou buurten :) Mooie projecten maak je en wat zijn je bloempotten geweldig geworden, Nu weet ik meteen wat ik met mijn oude rode vazen/bloempotten kan gaan doen, dank je wel voor dit idee en de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette