chocolade kaart

Het is al even geleden dat ik wat om mijn blog heb gezet maar had het even erg druk met andere dingen.  Gisteren weer heerlijk ouderwets met Els wezen scrappen. Ons projectje was de chocolade kaart die in de Marianne Magazine nr 23 staat.  



De stempel en het desingpapier (Beautiful Butterflies) zijn van Marianne Design.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en heel erg bedankt voor het bezoeken van mijn blog en ik hoop dat je snel een keertje weer komt kijken.

Groetjes Jeanette

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en in 't echie nog nog mooier.
    We gaan binnenkort nog eens wat leuks maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeannette,
    was net even bij Els op bezoek en dacht laat ik ook eens hier kijken, wat ziet je reep er lekker uit, heel mooi gemaakt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Erg leuk dat je even op mijn blog kwam kijken. Bedankt voor je leuke reactie op mijn chocolade kaart.

      Groetjes Jeanette

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette