enveloppen album

Dit jaar werd voor de 7e keer de scrapdag in Noordwolde georganiseerd en wel door Connie, Titie en Brenda. Voor mij was het de 3e keer dat ik hierbij aanwezig ben geweest. Het project voor deze dag was een enveloppenalbum.

De basis is  een A4 envelop en dan dubbel gevouwen. De binnenkant is gevuld met allerlei verschillende maten enveloppen, sommigen ook dubbelgevouwen en open gemaakt zodat er een tag in kan. De  enveloppen op de goede positie houden en dan wordt alles samen in het midden vast genaaid met een stukje katoen in de kleur van het papier. Voor het enveloppenalbum hadden we papier van Prima Marketing-Free Spirit tot onze beschikking.





Mijn boekje gaat over  een tripje naar parijs. Hieronder kun je het album verder bekijken, aangezien ik geen keuze kon maken tussen een aantal foto's heb ik ze er allemaal gebruikt en hierdoor is het enveloppen boekje lekker dik geworden.













Een erg leuke en gezellig dag was het weer, bedankt dames voor het leuke idee en jullie voorbeelden!



Een super lang bericht dit keer. Fijn dat je op mijn blog bent geweest om te kijken naar mijn enveloppen boekje en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Jeanette

7 opmerkingen:

  1. een mooi album heb je gemaakt hoor, ook leuk papier gebruikt.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat goed dat je m toch nog af hebt gekregen!! Hij is echt ontzettend mooi geworden!! Heel mooi aandenken aan die trip naar Paris:) Volgende keer met de Scrapdag gaan we toch een iets kleiner project maken hoor ;) Iets wat wél in een dag af kan.
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig album heb je ervan gemaakt, het was denk ik een hele klus, maar het eindresultaat mag er zijn Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het erg geweldig uit zien, Jeannette! Ja, veel werk is het wel, maar ook erg leuk om te doen en zo heb je een heel mooie en eigen herinnering aan een leuke trip.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend wat is dit album mooi geworden Jeanette en het was wel heel veel werk. Heel veel leuke details zijn er ook te bewonderen. leuk papier he.
    Krijg opeens zin om ook het album af te maken, maar er zijn eerst nog andere creaties die gemaakt moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een groot project en wat goed dat je het hebt afgemaakt! Mooi geworden!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker kleurig en 'bulky' album, leuk dat nu je hele Parijs-trip gescrapt is in deze veelzijdige mini! groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette