kaart in een doosje klein formaat

Voor mijn  moeder voor  Moederdag een kaart in een doosje gemaakt. Het idee heb ik gezien op  Boukjes blog waar ook een duidelijke omschrijving staat.


Zwart en wit zijn favoriete keuren van mijn moeder en om het een beetje stijl te geven het ik er rood aan toegevoegd.



















De bloemen zijn van stamping up en om de kleuren zwart en wit iets extra's te geven heb ik ze behandeld met embossing poeder.  Mijn moeder was er erg blij mee en het kaart in een doosje staat op de schoorsteenmantel te pronken!

                                     
Leuk dat je langs kwam om te kijken en tot een volgende keer!

Groetjes Jeanette

2 opmerkingen:

  1. Ik zie ze veel voorbij komen de laatste tijd, deze kaarten/doosjes! Superleuk! Deze van jou is ook erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit Jeanette en zo lief met die tekst.
    Leuk dat knoopje op de bloem.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette