Ton sur ton kaartje.

Op de challenge blog van Cards and Scrap staat een  leuke  Ton Sur Ton  uitdaging nr 173  waar ik de volgende kaart voor heb gemaakt. 

TonSurTon wil zeggen, maak een creatie in 1 kleur met verschillende kleurnuances. Ik heb gekozen voor de kleur bruin. 










Gebruikte materialen:
- verschillende kleuren bruin cardstock
- borduurgaren
- 2 bloemen incl brad
- lijntjes stempel

Ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden en bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige scrapwerk stukjes.  Super leuk dat je kwam kijken op mijn blog en ik hoop  tot een volgende keer.

Groetjes Jeanette



3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Jeanette en wat leuk dat je meedoet met Cards & Scrap. mooie warme kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart geworden Jeanette! Mooie warme tinten zo met dat bruin en ook nog geborduurd langs het randje zie ik, mooi! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week :) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Scrap

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette