Uiltje

Op het forum hebben we elke maand een verrassings- uitdaging. Voor de maand april mocht je 1 nummer kiezen uit de nummers 1 t/m 8. Verder kregen we van Cissy een uiltje in twee kleuren. Het lijfje was een kleur en de rest van de uil een andere kleur. Verder moesten we zelf 3 verschillende dingen toevoegen, niet meer en niet minder. Verder moest er in het buikje van de uil een kleinigheidje geplakt worden (bv een zakje snoepjes). Hieronder het resultaat van mijn uiltje.

                                             

Ik heb aan het uiltje toegevoegd, distress inkt (de randen van het uiltje), bloemen in zijn vleugel en cardstock (dit heb ik gebruikt voor grotere ogen, oogleden (wit) en wimpers. 

Met zulke grote / dromige ogen, bosje bloemen en hartjes snoepjes ben je volgens mij wel heeeel erg lief.  Mijn thema was dus : lief.


Ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden?  Super dat je langs kwam om een kijkje te nemen op mijn blog en tot een volgende keer.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het plaatsen van je berichtje! Ik vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Groetjes Jeanette